O rezervare plătită în avans, prin transfer bancar sau cu un card (VISA, MASTERCARD) pe acest website, se poate anula în următoarele condiții:
a) Dacă data și ora de ridicare a mașinii este mai mare de 24h față de data anulării, se va rambursa în contul clientului întreaga sumă plătită în avans (in maxim 5-7 zile lucratoare), MINUS 20 de euro. Cei 20 de euro reprezintă comisioanele bancare + costurile logistice de închiriere.
b) Dacă data și ora de ridicare a mașinii este mai mică de 24h față de data anulării, suma plătită în avans NU se returnează. Clientul va primi un credit voucher pentru întreaga sumă pe care îl va putea folosi la o viitoare rezervare.
*Dacă CLIENTUL dorește să își anuleze rezervarea și dorește să își păstreze suma plătită în avans pentru o rezervare ulterioară, acest lucru se poate face prin emiterea unui credit voucher.
Toate anulările rezervărilor plătite în avans prin transfer bancar se vor anunța în scris la adresa de e-mail [email protected] sau prin folosirea butonului de „Anulare” din email-ul cu „Administreaza rezervarea” pe care CLIENTUL l-a primit.